Korekta lakieru jest możliwa na każdym samochodzie
Co ważne, korekta powierzchni lakierniczej może zostać przeprowadzona na każdej powłoce i na różnych rodzajach pojazdów – samochodach, ale też motocyklach czy nawet łodziach. Nie ma znaczenia również wiek pojazdu oraz jego przeszłość. Korekcie można poddać lakier nałożony fabrycznie, jak i przez warsztat lakierniczy. Możemy wykonać tę usługę zarówno na samochodach stosunkowo nowych, jak i starszych, w tym zabytkowych.

Powłoka elastomerowa pozwoli utrzymać blask i gładkość
Właściwie wykonana korekta lakieru pozwala usunąć z powierzchni auta nawet 99 procent zarysowań i uzyskać idealnie gładką powłokę. W wielu przypadkach połysk i głębia koloru są nie tylko takie same, ale nawet lepsze, niż na nowym samochodzie. Jednocześnie powłoka lakiernicza nadal ma właściwą grubość, co pozwala bezpiecznie przeprowadzić w przyszłości kolejne zabiegi detailingowe. Efekt prac związanych z lakierem uzupełniają zabiegi wykonane na innych elementach: emblematach, felgach, szybach. W celu utrzymania olśniewającego wyglądu lakieru po korekcie, dobrze jest go zabezpieczyć elastomerową powłoką zabezpieczającą Titan Coatings. Pozwoli to przez długi czas cieszyć się nieskazitelnie czystym i zadbanym pojazdem.
Segment A
np. Fiat 500, Audi A1, Smart
Odświeżenie lakieru
od 800 PLN
Pełna korekta
od 1200 PLN
podane ceny są cenami netto
Segment B
np. Audi A3, BMW 3, Mercedes C, VW Golf
Odświeżenie lakieru
od 1000 PLN
Pełna korekta
od 1400 PLN
podane ceny są cenami netto
Segment C
np. Audi A6, BMW 5, Mercedes E, Audi A5, Bentley Continental
Odświeżenie lakieru
od 1200 PLN
Pełna korekta
od 1600 PLN
podane ceny są cenami netto
Segment D
np. Audi Q7, Mercedes S, Porsche Cayenne, Range Rover Sport, BMW X5
Odświeżenie lakieru
od 1400 PLN
Pełna korekta
od 1800 PLN
podane ceny są cenami netto