Korekta lakieru Warszawa

Korekta powłoki lakierniczej

Wbrew temu, co się często sądzi, profesjonalna korekta lakieru to nie tylko polerowane. W studio detailingowym zabieg ten podzielony jest na kilka etapów. Pierwszy z nich to mycie detailingowe, które pozwala gruntownie wyczyścić samochód, ocenić rzeczywisty stan lakieru i zaplanować kolejne działania prowadzące do uzyskania lakieru o wzorowej gładkości i wyglądzie. W zależności od wieku i stanu lakieru, będzie to usunięcie rys i innych ubytków, a także hologramów powstających na karoserii. Polerowanie jest tylko uzupełnieniem wcześniejszych prac.
Korekta lakieru jest możliwa na każdym samochodzie
Co ważne, korekta powierzchni lakierniczej może zostać przeprowadzona na każdej powłoce i na różnych rodzajach pojazdów – samochodach, ale też motocyklach czy nawet łodziach. Nie ma znaczenia również wiek pojazdu oraz jego przeszłość. Korekcie można poddać lakier nałożony fabrycznie, jak i przez warsztat lakierniczy. Możemy wykonać tę usługę zarówno na samochodach stosunkowo nowych, jak i starszych, w tym zabytkowych.
auto detailing
1Usługa dopasowana do potrzeb
W zależności od stanu lakieru określamy, jak poważna musi być korekta powłoki lakierniczej i z ilu etapów będzie się składać nasza praca.
2Na początek badanie
Profesjonalna korekta lakieru musi uwzględniać dokładne sprawdzenie powłoki lakierniczej. Do takiego badania używamy specjalistycznych mierników czy preparatów, np. poprawiających widoczność nawet drobnych rys.
3Imponujące efekty
Nawet najprostsza opcja korekty lakieru, polegająca na usunięciu zmatowień, hologramów i przynajmniej części zarysowań, pozwala odzyskać jego blask powłoki i wydobyć głębię koloru.
4Naprawa, a nie maskowanie
W przeciwieństwie do polerowania, korekta lakieru polega na naprawie, a nie zamaskowaniu uszkodzeń powierzchni samochodu. Nie wypełniamy ubytków specyfikami, które po kilku myciach zostają wypłukane, ponownie odkrywając rysy. Nasze działania są bezpieczne dla lakieru i dają trwały efekt.
5Pośpiech jest naszym wrogiem
Wykonywana prawidłowo korekta powłoki lakierniczej jest czasochłonna. Bardzo ważne są również odpowiednie przerwy między poszczególnymi fazami procesu przywracania blasku Twojemu samochodowi. Pełna korekta lakieru może zająć nawet 5 dni.

Powłoka elastomerowa pozwoli utrzymać blask i gładkość

Właściwie wykonana korekta lakieru pozwala usunąć z powierzchni auta nawet 99 procent zarysowań i uzyskać idealnie gładką powłokę. W wielu przypadkach połysk i głębia koloru są nie tylko takie same, ale nawet lepsze, niż na nowym samochodzie. Jednocześnie powłoka lakiernicza nadal ma właściwą grubość, co pozwala bezpiecznie przeprowadzić w przyszłości kolejne zabiegi detailingowe. Efekt prac związanych z lakierem uzupełniają zabiegi wykonane na innych elementach: emblematach, felgach, szybach. W celu utrzymania olśniewającego wyglądu lakieru po korekcie, dobrze jest go zabezpieczyć elastomerową powłoką zabezpieczającą Titan Coatings. Pozwoli to przez długi czas cieszyć się nieskazitelnie czystym i zadbanym pojazdem.

 

Segment A

np. Fiat 500, Audi A1, Smart

    Odświeżenie lakieru

    od 800 PLN

    Pełna korekta

    od 1200 PLN

podane ceny są cenami netto

Segment B

np. Audi A3, BMW 3, Mercedes C, VW Golf

    Odświeżenie lakieru

    od 1000 PLN

    Pełna korekta

    od 1400 PLN

podane ceny są cenami netto

Segment C

np. Audi A6, BMW 5, Mercedes E, Audi A5, Bentley Continental

    Odświeżenie lakieru

    od 1200 PLN

    Pełna korekta

    od 1600 PLN

podane ceny są cenami netto

Segment D

np. Audi Q7, Mercedes S, Porsche Cayenne, Range Rover Sport, BMW X5

    Odświeżenie lakieru

    od 1400 PLN

    Pełna korekta

    od 1800 PLN

podane ceny są cenami netto